Monday 19 December 2016

PROMOSI MUKA PUTIH GLOWING DENGAN GLUTACAPS BLISTER 0136782195



GLUTACAPS BLISTER


Hari2 dapat PUJIAN muka Glowing dan Flawless ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
.
Ramai ingat saya pakai skincare mahal.. padalah saya makan GLUTACAPS BLISTER je ๐Ÿ˜Š Best tau produk..saya suka sangat2.. Dulu saya kulit gelap dan berjerawat.. alhamdulillah lepas makan Glutacapsblister.. masalah saya dah selesai.. Kulit makin cerah ,jerawat makin lama makin kecut.. paling best glowing je memanjang... macam pakai krim.. tp saya tak ada pakai pun ๐Ÿ˜†
.

Jangan RAGU & BIMBANG ๐Ÿ˜‰ !
.
>>KEBERKESANNYA yg telah TERBUKTI melalui TESTIMONI BERJAYA dari para customers yang telah berpuas hati.


Image may contain: sunglasses

.
>>๐ŸปProduct KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.
.
>> HALAL , Produk Bumiputera, Muslim, dan dibuat di kilang bertaraf GMP. Guna TANPA WAS-WAS.
.
>>SESUAI untuk LLAKI & WNITA USIA 16 THN KE ATAS, Wnita Mngandung 7 bulan ke atas & Mnyusu.
.
Jangan tunggu je.. Meh lekaih2 Whatsaap mida sekarang okey!!

.
WHATSAPP 013-6782195

No comments:

Post a Comment